utorok 3. mája 2011

www.bux4u.sk

Viem, že mnohí z vás pozorných čitateľov a knižných fanatikov už čo to o Bux4u počuli. Ale opakovanie je matka múdrosti, tak prečo si všetko opäť nezopakovať a nedať tak šancu aj tým, pre ktorých je Bux4u novinkou?

Bux4u je knižný portál, ktorý prináša knihy pre vás! Čo to znamená? 
  • Po jednoduchej registrácii sa prehrabávajte stohmi a stohmi kníh, ukladajte si ich na svoj virtuálny nočný stolík, prečítajte si recenzie alebo sa zahrajte na chvíľu na literárneho kritika a sami nejakú recenziu napíšte.
  • Otestujte sa v rôznych kvízoch (skúste ten o upíroch, ja som dopadla úplne žalostne...ale ku cti mi slúži, že tam vôbec neboli otázky typu – kto je najotravnejší upír na svete, alebo čím sa stala Bella na konci série?).
  • Staňte členom nejakej skupiny a diskutujte o svojich obľúbených knihách a autoroch.
  • Nájdite si na Bux4u priateľov, porovnávajte si s nimi hodnotenia a názory na knihy, pozrite sa čo čítajú.
  • V neposlednom rade sa tešte na novinky noviny zo sveta kníh, najaktuálnejšie články a zaujímavosti.
A to všetko na jednom mieste!
Už nám už chýbate len vy, aby sa naša knižná komunita rozrástla až donekonečna a obsiahla všetkých fanúšikov YA a fantasy literatúry!
Preto kliknite vpravo na bočný panel na ikonku portálu Bux4u a hor sa na prieskum!


5 komentárov:

  1. nevím proč, ale nejde se mi tam přihlásit :(.. zaregistrovaná jsem...

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Hm...neviem, v čom môže byť problém. Možno len klasicky - overiť si, či zadávaš dobre meno a heslo - diakritika a veľké/malé písmená.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ja som zaregistrovana na goodreads. To nie je dobre?

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Vodnárka :D
    Ani jedno nie je zlé, len Bux4u je slovenský portál a sú tam knihy, ktoré vyšli v slovenčine. Zastrešuje ho vydavateľstvo Ikar.
    A keď si na Goodreads, ako ťa nájdem? :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. najdes ma cez moj blog,lebo som si vycapila challenge v roku 2011. :) Ja sice len 20 knih,ale zacala som trochu neskoro a skola ma zamestnava viac nez dost, takze tu 100vecku, co mas ty, by som tazko zvladla.

    OdpovedaťOdstrániť