pondelok 23. mája 2011

Víťazi Veľkolepej knižnej súťaže

Tak sme došli až na koniec našej súťaže, ktorú sme pre vás s Judit z My Alternative World of Books usporiadali. Už nám zostáva len vyhlásiť víťazov a prezradiť správne odpovede.
Takže hlboký ná-dych a poďme na to. Víťazmi sa stávajú - tamtadadá:


1. CENA

Majka22212

vyhráva knihy:
Som číslo 4
Krásni a mŕtvi
Nádherné tvory
2. CENA

Michelle
vyhráva knihy:

Som číslo 4

Nádherné tvory
BONUSOVÁ CENA
Stormy
ktorá si želela knihu You Against Me od Jenny Downham
 Gratulujeme! 
Víťazi boli oboznámení o výhre mailom a majú 48 hodín na odpoveď. Pokiaľ by sa tak nestalo, budú vylosovaní iní výhercovia.

Teraz trošku štatistiky:
V prvej časti súťaže sme nazbierali celkom 113 vstupov. Druhej časti súťaže sa zúčastnilo 13 súťažiacich. Asi vám tí boyfriendi dali celkom zabrať, čo? :) Z toho 10 postúpilo do zlosovania - 7 uhádlo správne všetkých boyfriendov a 3 umne použili žolíka.

Správne odpovede:
Ja vám prezradím len polovicu správnych odpovedí, po druhú si budete musieť zájsť na Juditin blog.
2. Boyfriend - Peeta z Hier o život
Myslím, že toto bolo všetkým jasné, nikto pri tejto odpovedi nezaváhal a nenapísal zlé meno. Odkazy na hry a deti vám prezradili, akým smerom by ste sa mali pri hádaní uberať.
4. Boyfriend - Daniel z Pádu
Daniel stretáva svoju lásku Luce pravidelne už niekoľko tisícročí, odkedy sa do nej ako anjel zamiloval. Keďže Luce bola smrteľníčka, Daniel bol vyhnaný z raja a spolu s Luce prekliaty - vždy keď sa stretnú a Luce k nemu začne pociťovať lásku, všetko sa začne odznovu. Preto sa Daniel snaží Luce vyhýbať.
6. Boyfriend - Ky z Matched
Kya ste uhádli tiež bezproblémovo. Naviedli vás odkazy na zakázanú lásku kontrolovanú spoločnosťou. A určite vám pomohol aj pohľad slečny, ktorá vie, že by Kya nemala milovať, pretože to nie je správne.

Zopár slov na záver:
Dúfam, že ste si našu súťaž užili rovnako ako my. Teším sa na ďalšie spoločné súťaže, ktoré budú snáď rovnako úspešné ako táto. Tí, čo ste nevyhrali, nezúfajte, váš čas rozhodne ešte len príde :) A tí čo ste vyhrali, dajte nám vedieť, ako sa vám knihy páčili. A samozrejme sledujte aj naďalej naše blogy, na ktorých sa vám snažíme prinášať horúce novinky a zaujímavé správy z knižného sveta.

3 komentáre:

  1. Congratz! Bylo to parádní. Ale teda nejvíc zabrat mi dal Daniel, protože jsem Fallen nečetla, takže jsem jen tak nahlas přemýšlela, co všechno na Slovensku vyšlo :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Teda, ani som nečakala, žeby som tých prvých štyroch, o ktorých som mala aspoň nejaké tušenie, mala správne... A čuduj sa svete, mala som ich dobre. :D Výhercom gratulujem. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Panebože! Panebože! Moje srdce bije ako o závod... ja som taká šťastná! Je to moja prvá výhra v blogovej súťaži a som nadšená! Ešte raz ďakujem za úžasnú súťaž! *hug* Výhra ma neskutočne potešila! :)

    OdpovedaťOdstrániť