utorok 17. mája 2011

Posledná etapa Veľkolepej knižnej súťaže - 6. Boyfriend

Už je to tu! Ideme do finále! Kým vám prezradím poslednú hádanku našej súťaže, chcela by som sa vám všetkým najprv obrovsky poďakovať za účasť v našej súťaži, za vaše usilovné pátranie a pozitívne ohlasy na hádanky, ktoré sme pre vás vymysleli. Cením si, ako ste sa presúvali z blogu na blog, ako naša súťaž postupovala, a že ste s nami vydržali až doteraz. Vaša trpezlivosť bude náležite odmenená, nebojte sa! Práve teraz nastal čas, kedy sa vám vaša usilovnosť vyplatí najviac. Pod poslednou hádankou 6. Boyfrienda zverejním formulár, ktorým sa uzatvára Veľkolepá knižná súťaž. Jeho správnym vyplnením budete zaradení do losovania o výhru. Prajem vám veľa šťastia a bystrú myseľ!

Pripomeňme si ešte raz o čo sa súťaží v tejto fáze súťaže


Pravidlá poslednej fázy súťaže:
  • V tejto časti súťažia Češi aj Slováci
  • Posledný boyfriend je z knihy, ktorá zatiaľ vyšla len v anglickom jazyku
  • Do formulára vpisujete mená všetkých 6 boyfriendov, ktoré ste hádali počas súťaže. Slováci, ktorí sa zúčastnili 1. časti, vpíšu mená do formulára EŠTE RAZ. Čiastkové formuláre z 1. časti sa im už teraz nebudú rátať!
  • Do losovania budú zaradení všetci tí, ktorí uhádli mená všetkých 6 boyfriendov (alebo 5 a použili žolíka)
  • Ak sa nenájde nikto, kto by uhádol všetkých 6 boyfriendov, losovať sa bude z tých, ktorí uhádli 5.
  • Odpovede, ktoré vpíšete do tohto formuláru nemusia byť rovnaké, aké ste uviedli v 1. časti súťaže - takže keď viete, že ste sa predtým pomýlili, teraz môžete uviesť správne meno.
  • Deadline na odoslanie súťažného formulára je do 20.5. 23:59!

Hádanka na dnes:
ON
Nemal by som na ňu pozerať. A už vôbec by som sa s ňou nemal rozprávať. Ani na ňu myslieť. Čo keď mi vidia aj do hlavy? Vôbec by ma to neprekvapilo. Nemôžeme byť spolu, a nie len preto, že ja nemôžem byť s nikým. Najradšej by som ju vzal za ruku a ušiel s ňou ďaleko - ďaleko preč. Tam, kde by sme mohli byť sami sebou, na miesto, kde by sme mohli byť slobodní. Ale ja viem, čo sa tam deje, videl som to na vlastné oči. Niet kam odísť. V tejto chvíli sa najviac bojím, že keď pôjdem preč, ona bude musieť ísť so mnou.

ONA
Milujem ho. Aj keď by som nemala. Už ma však nebaví počúvať, ako vedia, čo je pre mňa najlepšie. Ja predsa sama viem, čo cítim! A pri ňom mám ten správny pocit, ktorý chcem, aby pretrval navždy. Môžno sa mýlia oni, nie ja. Možno mám skutočne milovať jeho. Veď sprvoti to tak vyzeralo...

Dúfam, že ste si našu súťaž užili a že sa vám podarí uhádnuť všetkých boyfriendov. Vaše odpovede môžete vpísať sem:

Na vyplnenie formulára máte tri dni. Potom spolu s Judit sčítame všetky vaše hlasy a vyberieme víťazov oboch častí súťaže. Budeme sa snažiť, aby to bolo čo najskôr, ale keďže momentálne začalo zúriť skúškové, nehnevajte sa, keď nám to potrvá niekoľko dní. Podľa priebežného kontrolovania formulárov, vstupov bude naozaj neúrekom! Víťazov zverejníme na našich blogoch a tiež budú oboznámení s výhrou mailom.

9 komentárov:

  1. Viem, asi! (I keď neverím svojej klike.) Ešte budem musieť prísť na jedného, ktorého som nevedela a budem zaradená... *nádejný look*

    OdpovedaťOdstrániť
  2. To meno, ktoré sme mali hádať do dnes, to ktoré sme mali hádať u Judit, možeme napísať až toho 20.5. spolu s ostatnými? Alebo dnes?

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ja uplne ze nechapem :) mam taky pocit ze 5 boyfriendov mam dobre a len jednym si nie som ista... takze som na seba taaaaka pysna :) musim povedat ze tieto hadanky ma strasne bavia :D je to super sutaz a asi to nehovorim len za seba :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Už som asi prišla na všetkých.:) Ale chcela by som sa spýtať - keď vyplníme všetkých a trebárs bude jeden zle, žolík sa nám nevyužije?

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Nelliss: Žolík sa ti nahradí za jedného BF, keby si mala náhodou nejakého zle. Nie je to tak, že musíš nechať políčko prázdne, aby si si mohla uplatniť žolíka.

    Anonymous: Iný formulár už nebude :) Toto je jediný súťažný formulár na druhú časť súťaže a treba doň vpísať VŠETKÝCH 6 BF do 20.5.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. U některých jmen to bude solidní tipovačka :D

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Neboj, Seesen, o tebe vôbec nepochybujem! ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. tak ja to tipnem...:)

    OdpovedaťOdstrániť