streda 11. mája 2011

Veľkolepá knižná súťaž - 4. Boyfriend

Síce o niečo neskôr, ale predsa vám dnes prezradím v poradí už našu štvrtú hádanku. 

Zopakujeme si zasa pravidlá, ak by náhodou niekomu niečo nebolo jasné:
  • Prečítate si môj krátky príspevok. Prvá časť je rozprávanie z pohľadu chlapca, ktorého meno sa snažíte uhádnuť. Druhú časť rozpráva jeho knižná "partnerka"
  • Boyfriend je z YA knihy, ktorá už bola preložená do slovenčiny
  • Aj to najčudnejšie slovo môže byť indíciou.
  • Na uhádnutie mena máte 3 dni. Meno (priezvisko nemusíte) vpíšete do formulára na konci príspevku a odošlete ho najneskôr do 14.5. do 23:59.
  • Vaše tipy NEVPISUJTE do komentárov nižšie. Môžete nám ale napísať, či sa vám dnešná hádanka zdala byť ľahká alebo ste mali problémy s jej rozlúštením
  • Formulár odosielajú iba Slováci. Česi si môžu meno niekde poznačiť a vpisovať ho budú až v druhej časti súťaže do osobitného formulára, ktorý zverejníme neskôr. 

Hádanka na dnes:

ON
Niekto by mohol povedať, že láska rokmi zostarne. Moja láska však trvá storočia a stále je rovnako silná a bolestivá. Za naše zničené životy môžem iba ja. Keby som sa nebol do nej vtedy zamiloval, mohli sme byť uchránení od tohto utrpenia, ktoré sa opakuje a opakuje a opakuje. Mal som byť silnejší a veriť vo vyššiu silu. No napriek všetkým tým rokom odlúčenia a opätovného stretávania, keď som sa od nej musel držať čo najďalej, stále ju milujem. Pretože len ona je pre mňa tá pravá. Aj keby som sa mal smažiť v pekelnom ohni. No zdá sa mi, akoby bolo tentokrát všetko iné.

ONA
Panebože, prečo z neho nemôžem spustiť zrak?! V živote som nevidela niekoho tak úžasného. Nikdy. Priťahuje môj pohľad ako magnet. Rozmýšľam, či sme sa niekedy už nevideli. Mám pocit, že ho odniekiaľ poznám, ale to by som si ho predsa musela pamätať. Na takého chalan sa nezabúda.

Ak viete správnu odpoveď, alebo si aspoň myslíte, že ju viete, napíšte ju do formulára:
Ďalšia zastávka:
  • 14.5. My Alternative World of Books
  • 17.5. Fragile Things of Triss

6 komentárov:

  1. Triss, ono mi ten formulár nejak nefunguje :( :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Nevieš prečo mi nejde otvoriť ten formulár? ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Asi viem, ale nejde mi kliknúť na formulár.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. eh, neviem com to je, ale nezobrazuje sa mi formular? a to je skoda, lebo poznam odpoved :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Fíha, tento je zatiaľ asi najťažší...
    "Moja láska však trvá storočia a stále je rovnako silná a bolestivá" - znamená to, že aj to dievča žije už niekoľko storočí?

    OdpovedaťOdstrániť
  6. U teba mi to ide lepšie ako u Judit. U nej som už 2x typla :):):)

    OdpovedaťOdstrániť