štvrtok 5. mája 2011

Veľkolepá knižná súťaž - 2. Boyfriend

Vitajte na druhej zastávke našej veľkolepej knižnej súťaže, ktorú sme spolu s Judit z My Alternative World of Books odštartovali 1. mája. Ďakujeme vám všetkým za nadšenie, ktoré ste prejavili, aj za vaše vstupy do súťaže. Dnes vám prinášam sľúbenú druhú hádanku, ktorá pre vás bude v prípade jej odhalenia znamenať 1 bod navyše v súťaži. 

Pravidlá si prepožičiam tak, ako ich spísala Judit, pretože sama by som ich lepšie nesformulovala:
  • Prečítate si môj krátky príspevok. Prvá časť je rozprávanie z pohľadu chlapca, ktorého meno sa snažíte uhádnuť. Druhú časť rozpráva jeho knižná "partnerka"
  • Boyfriend je z YA knihy, ktorá už bola preložená do slovenčiny
  • Aj to najčudnejšie slovo môže byť indíciou.
  • Na uhádnutie mena máte 3 dni. Meno (priezvisko nemusíte) vpíšete do formulára na konci príspevku a odošlete ho najneskôr do 7.5. do 23:59.
  • Vaše tipy NEVPISUJTE do komentárov nižšie. Môžete nám ale napísať, či sa vám dnešná hádanka zdala byť ľahká alebo ste mali problémy s jej rozlúštením
  • Formulár odosielajú iba Slováci. Česi si môžu meno niekde poznačiť a vpisovať ho budú až v druhej časti súťaže do osobitného formulára, ktorý zverejníme neskôr.

Hádanka na dnes:

ON
Všetci si myslia, že to, čo k nej cítim je naozajstné. Veria mi. Len ona mi neverí. Možno to bude všetkou tou pozornosťou, ktorú sme vyvolali. Myslí si, že je to z mojej strany len súčasťou hry, ktorej výsledok rozhodne o všetkom. No ja ju milujem už dlho. Toľké roky, ktoré sa mi snažila vyhýbať, nezdraviť ma, tváriť sa, že som neviditeľný a naše prvé stretnutie sa nikdy neodohralo...v tej uličke...
Keby som jej to povedal už dávno, čo k nej cítim, možno by mi verila. Vtedy nás nepoznal nikto, boli sme anonymní ako tie kvety, podľa ktorých sa necháva prezývať. Teraz nás však pozná každý. A pri tom sme len obyčajné deti. Hoci...v našej krajine, deti nikdy nie sú len deťmi.

ONA
Všetci si myslia, že ja som z nás dvoch tá silnejšia. Že ja nás udržím pri živote. Ako veľmi sa však mýlia! Nebyť jeho...nuž, asi by som už nikdy nenapísala tieto riadky. Nebyť jeho, celkom by som sa zbláznila. Nezáleží na tom, že všetko je hra, na konci budeme aj tak musieť čeliť ozajstnému životu. Keby ma mohol zachrániť, tak ako predtým! No už nie sme deti, víťazom bude len jeden z nás dvoch...

Tak čo? Dúfam, že to nebolo príliš ľahké! Teraz môžete prejsť na vyplnenie formulára:

Ďalšia zastávka:
  • 8.5. My Alternative World of Books
  • 11.5. Fragile Things of Triss
  • 14.5. My Alternative World
  • 17.5. Fragile Things of Triss

5 komentárov:

  1. Musím říct, že jsem věděla hned. Ne, že by to bylo tak jednoduché, ale tím že jsem to četla asi milionkrát, tak mi to cvaklo už u něj:) Krásně vymyšlené, Triss:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ako zistíme, že vám odpoveď prišla? :)
    ,,,ak si dobre myslím, že je ten, kto si myslím, že to je, tak zrovna teraz tu knihu čítam :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Misha@, ďakujem :)

    A Anonymná čitateľka, neboj sa, tvoja odpoveď určite prišla. Googledocs sú spoľahlivé :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. No ak som toho boyfrienda trafila, tak to bude zázrak, vzhľadom k tomu, že knihu, z ktorej si myslím, že ten dotyčný je, som ešte nečítala, takže v podstate ani nechápem, ako ma to mohlo napadnúť :D Ale ináč sa mi tie vaše hádanky veľmi páčia, hoci nepredpokladám, že trafím všetky odpovede, pretože do sk už bola preložená kopa kníh a ja som z nich čítala naozaj len veľmi malé množstvo. Ale teším sa už na ďalšiu hádanku :)

    OdpovedaťOdstrániť