streda 18. mája 2011

Anotácia na stredu - Where She Went od Gayle Forman

Dnešná anotácia sa bude venovať druhej časti úspešnej novely Ak zostanem, ktorá vyšla aj v slovenčine vo vydavateľstve Ikar. Pokiaľ ste Ak zostanem nečítali, neodporúčam vám čítať si ani túto anotáciu, pretože by ste sa zbytočne pripravili o prekvapenie.
Where she went (Kam odišla) je kniha, ktorá od svojho vydania 5. apríla vyvoláva nadšené reakcie u všetkých čitateľov a bloggerov. Stačí spomenúť, že na Goodreads má priemerné hodnotenie 4,43 z 5. Dúfajme, že Ikar sa rozhodne aj túto časť preložiť a vydať na Slovensku.

Tri roky uplynuli od zdrvujúcej nehody...tri roky odkedy Mia odišla z Adamovho života.
Teraz obaja žijú na opačných koncoch Ameriky - Mia sa stáva vychádzajúcou hviezdou Julliardu a Adam, so šarmom rockovej hviezdy a slávnou priateľkou, je hlavnou témou losangeleských bulvárnych plátkov.
Keď Adam uviazne v New Yorku, osud zvedie ich životy opäť dohromady na jednu spoločnú noc. Ako objavujú mesto, ktoré sa stalo pre Miu domovom, čelia Adam a Mia minulosti a otvárajú srdcia novej budúcnosti - a zároveň jeden druhému.
Príbeh rozprávaný z Adamovho pohľadu odhaľuje ako zničujúci môže byť žiaľ, ale odkrýva aj sľub novej nádeje a plameň znovunájdenej lásky.

Ani si neviete predstaviť, ako mi tento preklad dal zabrať :) Ja sa nemôžem dočkať, kedy mi kniha príde domov, neodolala som a nedávno si ju objednala.

3 komentáre:

  1. také plánuji :) něco mi říká, že dvojka bude zajímavější než první díl ..

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ja si tiež myslím. Dvojka má aj vyššie hodnotenie ako jednotka. Mne sa popravde jednotka síce páčila, ale nebola som z nej až tak strašne unesená. Myslím však, že dvojku si zamilujem. Sú v nej úryvky textov Adamovej skupiny!

    OdpovedaťOdstrániť