piatok 20. mája 2011

POZOR: Veľkolepá knižná súťaž sa končí dnes v noci!


Všetci, ktorí ste sa ešte nestihli zapojiť do našej súťaže, ale chceli by ste vyhrať skvelú anglickú knihu, môžete tak urobiť dnes do 23:59. Víťazov vyhodnotíme v najbližších dňoch a oznámime ich na našich blogoch.

Takže ešte raz súťažný formulár pre tých, čo súťažia na poslednú chvíľu:

Pozor! Vyvstal nám tu istý problém s vypĺňaním žolíka. Vo formulári je uvedené toto:

Použitie žolíka=vpísanie slova ŽOLÍK do jedného zo 6 okienok nižšie
 
Teraz využijem citáciu z Juditinho blogu (dúfam, že sa Judit neurazí - ale však na citáciu som uviedla odkaz - ale nestíham, lebo som u kamošky, máme dnes večer babskú jazdu a už aj tak som teraz považovaná za nespoločenského vyvrheľa, takže nemám čas tu vymýšľať vlastné formulácie):
"Veľa z vás síce zaznačila, že chce žolíka použiť ale nenapísala, KDE ho chce použiť. Nemôžete použiť žolíka všeobecne a nechať na nás, aby sme si vybrali, ktorého boyfrienda ste neuhádli. Musíte presne určiť, namiesto ktorého mena ho chcete použiť a to tak, že namiesto mena napíšete do JEDNÉHO okienka slovo ŽOLÍK. Musíte si teda vybrať, ktorým ste si najmenej istí a toho nahradiť. 
S Triss sme sa dohodli, že previnilcom dáme ešte jednu šancu. Všetci tí, ktorých sa tento problém týka nám môžu formulár odoslať ešte raz. Ste presne 4, nikto iný nemá nárok na opravu. Vy 4 máte nárok opraviť si len túto jednu chybu, nemôžete meniť nič iné. To znamená, že znovu formulár vyplníte tak, ako ste ho vyplnili pred tým, len k tomu ešte vpíšete slovo ŽOLÍK do jedného zo 6 okienok. Ak teda chcete túto opravu využiť. Niektorí z vás hádali dobre aj bez žolíka ale niektorým by sa asi zišiel...Rozhodnite sa samy."
 
Zatiaľ ďakujeme všetkým za účasť a sledujte naše blogy, čaká vás veľké vyhlásenie výhercov!

4 komentáre:

  1. nabudúce prosím ťa nezabudni na Zoznam citovanej literatúry :D Ha! Ja idem žiť zajtra! Vymedzila som si na zábavu len tento jeden deň, aby som potom dodatočne vedela určiť presne kvôli čomu som nezoštátnicovala...

    OdpovedaťOdstrániť
  2. triiiiiss, zmenila som si aj ja url, ale teraz nefim ci to netreba zmenit aj v tom zazracnom buttone co z tvojho blogu odkazuje na moj...tak ked budes mat cas ;o)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Wicked! Neser mna! Idem citat a ze taky blog neexistuje. Fnuk. :(

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Vodnárka: http://sick-things-by-wicked.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť