streda 16. marca 2011

Ikar vydá Matched už koncom roka!

Práve som sa dozvedela najúžasnejšiu správu posledných dní. Vydavateľstvo Ikar vydá horúcu bestellerovú novinku Matched od spisovateľky Ally Condie už v decembri tohto roku.

Zatiaľ vám prinášam oficiálnu anotáciu knihy (v mojom preklade):
Cassia vždy verila Spoločnosti, že urobí všetky dôležité rozhodnutia za ňu: čo čítať, čo pozerať, čomu veriť. Keď sa teda objaví na jej Priraďovacom bankete na obrazovke Xanderova tvár, Cassia s úplnou istotou vie, že práve on je pre ňu ten ideálny partner...Až kým neskôr na obrazovke neuvidí preblesknúť tvár Kya Markhama predtým než celkom sčernie.

Spoločnosť tvrdí, že to bola len porucha v zariadení a odporučí Cassi sústrediť sa na šťastný život, ktorý prežije s Xanderom. Ale Cassia nemôže prestať na Kya myslieť a ako sa postupne do seba zamilovávajú, Cassia začína pochybovať, že Spoločnosť je neomylná. Odrazu je postavená pred nemožnú voľbu: rozhodnúť sa medzi Xanderom a Kyom, medzi jediným životom, ktorý pozná a cestou, ktorou sa ešte nikto iný neodvážil vydať.

Recenziu, ktorú na túto knihu napísala Luu si môžete prečítať TU. Zároveň sa jej chcem poďakovať za slovné spojenie Priraďovací banket, ktoré som si od nej prepožičala.
Ja sa budem Matched venovať podrobnejšie v druhej časti článku Dystópia.

3 komentáre:

  1. aj Matched ? No fíha no ako sa to všetko pohlo :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. mne je z predstavy dystopickeho sveta zle...musim si znova precitat 1984, aby som mala pocit ze svet v ktorom zijeme nie je az tak zly :D

    OdpovedaťOdstrániť