sobota 30. apríla 2011

Mesačná chvastačka za apríl


Mesačná chvastačka je akcia, ktorú usporadúva Judit. Jej zmyslom je ukázať ostatným blogerom, ale aj našim čitateľom, aké knihy sme za mesiac nadobudli. Ak máte chuť pridať sa, zavítajte sem.

Do mesačnej chvastačky patria knihy:
  • ktoré sme si kúpili
  • ktoré sme vyhrali
  • ktoré sme dostali ako darček
  • ktoré sme dostali od vydavateľstiev za recenziu (vrátane elektronických od S&S a netgalley)
V apríli sa veru až tak nemám čím chvastať. Predvčerom mi došli 3 knihy z Bookdepository, a to prosím pekne The Mortal Instruments. Áno, viem, že som asi tisíc rokov za všeobecným čitateľským povedomím, keďže som ešte túto strašnemocslávnu sériu nečítala. Vo chvíli objednávania som mala slabú vôľu, kreditka nebola vôbec ďaleko (ale kedy je?) a do TMI som túžila investovať už dlho.



Ale ani si neviete predstaviť, ako veľmi sa teším, keď začnem čítať! Nemá náhodou niekto pre mňa kúsok voľného času, ktorý by mohol postrádať?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára