pondelok 16. januára 2012

Top týždňa (20) - Top očakávaných kníh na rok 2012

Meme organizuje Luu @ Little Ramblings

Na čo v roku 2012 čakám? Očakávam knižnú apokalypsu. Záplavu knižiek, zemetrasenie v knižnici a monzúny nových titulov.

Vo svete čakám na:
1. THE FAULT IN OUR STARS - JOHN GREEN
Áno, viem, opakujem sa a opakujem, stále vám trepem túto knihu o hlavu a keď už vidíte ten modrý obal s obláčikmi na mojom blogu, tak automaticky zatvárate prehliadač (preto ho sem radšej ani nedám). Dovoľte mi však zopár slov na obranu: Tá kniha má hodnotenie na Goodreads 4.82 (z 5.00) pri 2200 hodnoteniach. Epické!

2. CITY OF LOST SOULS - CASSANDRA CLARE
V podstate ešte predtým čakám na prečítanie City of Fallen Angels, ale to je predsa len detail. 
A tá obálka!!!






3. GOLDEN LILY - RICHELLE MEAD
Čakám už pol roka a ďalší pol rok budem. To je údel knihofila. (táto séria sa mi zatiaľ páči dokonca viac než VA)








4. ICED - K.M. MONNING
Ak vám tento titul nič nehovorí, skúste si vygoogliť alebo vygoodreadsovať sériu Fever od tejto autorky a pochopíte, prečo sa Iced umiestnilo v mojom rebríčku.

Na Slovensku čakám na:
1. THE PERKS OF BEING A WALLFLOWER - STEPHEN CHBOSKY
Jedna z fenomenálnych kníh, ktorá si zaslúži obrovskú pozornosť. Moju recenziu nájdete TU.

2. MESTO KOSTÍ - CASSANDRA CLARE
Konečne sa dočkáme aj na Slovensku tejto úžasnej série!

3. PREKVAPENIE
Na ktoré sa teším najviac z celého roku, tajný titul pripravovaný tajným vydavateľstvom. Po ničom netúžim viac, ako vám prezradiť, o čo ide, ale všetko má svoj čas :) Táto kniha je však tiež FENOMENÁLNA!

3 komentáre:

  1. vygoodreadsovať :D to budem používať :D

    Super rebríček. To mi ale hovorí, že by som konečne mala dočítať Alasku a TMI *facepalm*

    OdpovedaťOdstrániť
  2. teším sa na THE PERKS OF BEING A WALLFLOWER - STEPHEN CHBOSKY po tvojej recenzií samozrejme a ježiš zasa tajnosti? uch mňuch to bude dajaká pecka zasa

    OdpovedaťOdstrániť
  3. prekvapenie :D :D tak dík to som sa toho dozvedela :D :D na slovenské sa teším na všetky (aj na prekvapenie aj keď netuším čo to je :D) a zo svetových som nečítala predchádzajúce diely a Greena nepoznám ale určite mu dám šancu už len kvôli tomu ako ho ospevujete!

    OdpovedaťOdstrániť