pondelok 30. januára 2012

Mesačná chvastačka za január


Január bol mesiacom môjho najväčšieho knižného zberateľského úspechu, pretože sa mi podarilo získať knihu The Fault in Our Stars s podpisom autora! (áno, ešte stále ma to dojíma k slzám). 
Tento mesiac som zaplnila knižnicu samými úžasnými knihami. Okrem TFiOS som si kúpila knihu Nobody's Girl od Sarry Manning, ktorá píše tie najúžasnejšie a najvtipnejšie knihy (je to moja srdcová autorka). Zbožňujem jej suchý anglický humor a európsky náhľad na svet.


Vydavateľstvám Slovart a Ikar ďakujem za zvyšné knihy:
  • Divergencia od Veronicy Roth - povinne kúpiť a prečítať!!!
  • Naprieč vesmírom od Beth Revis - platí to isté, čo pri Divergencii
  • Inkarceron od Catherine Fisher
  • Prekliatie vlkov od Andrey Cremer

1 komentár:

  1. The report offers pгoven beneficial to me personally.
    It’s extrеmelу educational and you rеally are obviously еxtrеmely educаtеd in
    this field. Үou hаve opened my eye to be
    ablе tо numerouѕ opinion of this κind οf mattег together ωith іntriguing,
    notаble аnԁ soliԁ articles.


    Here iѕ my web page: buy levitra
    Visit my homepage ... levitra

    OdpovedaťOdstrániť