streda 1. júna 2011

Mesačná chvastačka za máj


Mesačná chvastačka je akcia, ktorú usporadúva Judit. Jej zmyslom je ukázať ostatným blogerom, ale aj našim čitateľom, aké knihy sme za mesiac nadobudli. Ak máte chuť pridať sa, zavítajte sem.

Jaj, čitatelia moji, bieda tento mesiac. Do knižnice mi pribudli len tri knihy:

  • WHERE SHE WENT od GAYLE FORMAN - nuž, BookDepo malo 10% zľavy a ja už viem kód svojej kreditky naspamäť...celé zle
  • DIVERGENT od VERONICY ROTH - knihu som objednávala už minulý mesiac, ale vyšla až 3.5., tak som sa na ňu tešila, že čakanie bolo neznesiteľne dlhé
  • KACÍR od S. J. PARRISOVEJ - recenzný výtlačok z vydavateľstva Ikar. Snáď to nebude detektívka, inak neviem, ako to prečítam až do konca

Ak sa tu zastavíte zajtra, chystám sa zverejniť TOP (3), meme, ktoré usporadúva Luu - tentoraz sú témou knihy z detstva. Deň pre toto meme je síce pondelok...ale ja nestíham... :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára