pondelok 4. júla 2011

Top týždňa (8) - Vedľajšie postavy


Meme hosťuje naša drahá Luu @ Little Ramblings.
 
Na dnes mám pre vás rebríček najlepších vedľajších postáv. Tentokrát som zasa mala problém - nevybrať všetky postavy z Harryho Pottera a Vampire Academy :)

1. CEDRIC DIGGORY z Harryho Pottera
Môj prvý seriózny knižný crush. (si predstavte to sklamanie, keď som videla, že ho vo filme hrá poblednutý Pattinson). V mojich predstavách Cedric vyzeral ako chalan z vedľajšej triedy, do ktorého som bola ako ôsmačka strašne buchnutá.

2. XANDER z Matched
Môže za to jeho meno. Dokonalé. (čo by povedali na matrike, keby sa tak volal môj syn?)

3. NEVILLE LONGBOTTOM z Harryho Pottera
Neville bol vždy taký chudáčik, že som mu musela celú sériu držať palce, aby pomstil svojich rodičov.

4. ADRIAN IVASHKOV z Vampire Academy
Lebo je ironický, šarmantný, vtipný a brutááálne sexi. (vidíte, isté črty z mladosti mi stále zostali a mám tendenciu obľubovať si postavy podľa toho, či sa mi zdajú príťažlivé).

5. MATT z Odstínov života
Citujem samu seba: "Lebo je ironický, šarmantný, vtipný a brutááálne sexi." koniec citácie

6. JONDOE z Bumped
Veriaci inseminátor - nie je to dokonale vtipné a ironické?

7. DANI z Fever série
Tak dúfam, že spin-off sa bude točiť okolo Dani - najšibnutejšieho decka z celého knižného sveta.

8. MARIGOLD zo Zaklínača
Dokonale vytvorená postava zbabelého povaľačského hudobníka, ktorého sa dá jedine milovať alebo nenávidieť. Ja som sa rozhodla pre prvú možnosť.

9. DOLORES UMBRIDGEOVÁ z Harryho Pottera
Tak veľmi mi pripomínala celý učiteľský zbor, že som mala pocit, že Rowlingová pri jej tvorení navštevovala moje gymnázium. Takáto výborná postava musí byť v mojom rebríčku.

10. by mal byť rozhodne ešte niekto sexi...hm...DUMBLEDORE? :)

2 komentáre:

  1. Adrian, Matt - naprostý souhlas... :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. konečně taky někdo plně docenil Adriana! :D souhlasím ve všech bodech! (u Adriana)

    OdpovedaťOdstrániť