sobota 9. júla 2011

Bloodlines countdown

Do vydanie Bloodlines nám zostáva už len 44 dní, 20 hodín, 27 minút a 58 sekúnd...57sekúnd...56 sekúnd...
Aj vám sa zdá to čakanie NEKONEČNÉ?! Tak si aspoň skráťte čakanie nasledujúcimi novinkami.

Bloodlines sa vrátila opäť k pôvodnému coveru so Sydney a Adrianom.


Na ktorý bude tematicky nadväzovať aj cover druhej knihy, ktorá vyjde pod názvom Golden Lily v máji 2012. (to je už za chvíííľkuuu, tešme sa! :)

Českým čitateľom dávam do pozornosti dátum november 2011, kedy by malo Bloodlines vyjsť v preklade. My na Slovensku si ešte počkáme aj na vydanie Vampire Academy.
Richelle pri príležitosti nedočkavého čakania zverejnila oficiálnu stránku Bloodlines, kde si môžete pozrieť videá s Richelle, v ktorých sa vyjadruje k rôznym Bloodlines otázkam, alebo si môžete stiahnuť prekrásne wallpapery (ja už jeden mám :). Postupne by mali pribúdať trailery s Adrianom, Sydney, Rose a samozrejme Dimitrim!
Prajem vám trpezlivé a rýchlo ubiehajúce čakanie.

3 komentáre:

  1. Já se na bloodlines nesmírně těším, možná i počkám na český překlad, i když to bude těžké čekání. :D To samé jsem si říkala i u last sacrifice, ale nevydržela jsem to a přečetla si to v aj. :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. U mňa je to jasné, keďže slovenský preklad nie je :) Ale popravde, ja mám radšej tie anglické mená. Nedokázala by som sa zmieriť s Lisou Dragomírovou. Jednoducho nie :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Čo Lisa, ale Taša alebo Taťána :D

    OdpovedaťOdstrániť