nedeľa 3. júla 2011

Mesačná chvastačka za jún

Mesačná chvastačka je akcia, ktorú usporadúva Judit. Jej zmyslom je ukázať ostatným blogerom, ale aj našim čitateľom, aké knihy sme za mesiac nadobudli. Ak máte chuť pridať sa, zavítajte sem.



Tento mesiac boli pre mňa knižné Vianoce a to najmä vďaka vydavateľstvu Ikar, Slovart a Judit (ktorá nie je vydavateľstvo, ale potešila ma rovnako). Pribudlo mi 15 kníh.

od vydavateľstva IKAR



 od vydavateľstva SLOVART



A knihu Blood Promise mi priniesla Judit, ktorej by som sa touto cestou chcela poďakovať, že mi knihu darovala a že ju trepala až z Prešova do Bratislavy. Judit, si JEDNIČKA!

2 komentáre:

  1. ježiš ja som zabudla na Hry o život :O ako sa mi toto mohlo stať

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Fíha, takových knih, taky bych chtěla :D

    OdpovedaťOdstrániť