streda 17. októbra 2012

Pod víťazným oblúkom


Dnes je deň, keď spolu oslávime všetko francúzske od bagiet, fúzikov, baretiek a slimákov až po Eiffelovku, francúzske bozky a VÍŤAZA knihy polibek pro Annu.

Ako som sľúbila, víťaza som tentokrát nevyberala ja ani random.org, ale Lucka Hlubeňová, marketingová manažérka z Albatros Media. (takže som v tom nevinne :) Lucke som poslala všetky vaše odpovede, ktoré musím uznať, boli naozaj super (aj keď niektorí mali problémy zmestiť sa do čísla 3 :) a tá z nich vybrala jednu, ktorá sa jej najviac páčila. Odkazuje vám však, že to bolo naozaj ťažké. (a preto som znovu rada, že voľba nebola na mne! *alibista*)

knihu Polibek pro Annu vyhráva - fanfáry, confetti a párty čapice

Lenka

vďaka odpovedi: "typický je pre nich šarm, bez neho sa isto nepohnú ani na krok, krásne našpúlené pery pri vyslovovaní ich zmyselných slov a levanduľa, ktorou sa fialovie nejeden kopec a stráň"

Lenka, pošli svoju adresu a telefónne číslo na mail: Lucia.Hlubenova@albatrosmedia.sk.

2 komentáre: