streda 22. augusta 2012

Fotosúťaž Iva, Lizzy a Just + Prekvapenie!

K uverejneniu najnovšej várky súťažiacich som sa dlho nemohla dostať, pretože som sa venovala klasickým letným povinnostiam akými sú chodenie po dovolenkách a žúrovanie s kamošmi. Takže teraz konečne napravujem moju pochybnú reputáciu. Dievčatá opäť nafotili úžasné fotky a ja som len rada, že nehlasujeme o najkrajšiu :)

"Jedna z mojich najobľúbenejších kníh. Odohráva sa v lete a aj preto ju milujem. Nie je nič lepšie ako v lete čítať knihy :)"

Iva


"Léto mám moc ráda, nejradši ho strávím na pláži s knihou,
nebo u moře s knihou,
když někam jdu, nikdy u mě nechybí kniha, rozhodně ne na dovolené!
Nikdy u mě nebude chybět kniha: Deník malého poseroutky."

Just
 

"Na fotenie som vybrala knihu od Michelle Zink, Proroctvo sestier. Vždy, keď sa ma niekto spýtal, aká kniha je moja obľúbená, nikdy som nevedela odpoveď. Až kým som neprečítala túto. Nevedela som sa od nej odtrhnúť a ako sa hovorí, prečítala som ju jedným dychom :) Bola to prvá kniha, ktorá ma fakt bavila a stala sa mojom najobľúbenejšou. Všetko, čo sa v tej knihe opisovalo som si predstavovala v hlave a teraz, keď ju čítam znova sa mi v hlave premieta to isté. Tie miesta, o ktorých sa tam hovorilo, hlavné či vedľajšie postavy, všetko. Cez školský rok na knihy čas nemám, ale teraz cez prázdniny som sa k nej rada vrátila a aj keď ju čítam už druhý krát, stále ma baví tak isto."

Lizzy Fasion


"Toto leto by som opísala jedným slovom. Čarovné! :) Znovu som sa pustila do milovaného Harryho Pottera a naozaj mám obavy, že keď prídem po prázdninách po prvý krát na strednú, budem na nich vyvaľovať oči, že prečo tu nepoužívajú mágiu :)"

Sim
 

Tí, ktorí ste sa zoscrollovali rýchlo na záver, aby ste si prečítali prekvapenie, tu je: Nebude bonusová cena! Prečo? Pretože k sérii Triaška od Maggie Stiefvaterovej pridám poslednú časť navždy a z bonusovej ceny urobím rovnakú cenu akou je vlčia séria. Takže, tí, ktorí ste doteraz váhali so svojimi fotkami, naberte odvahu, ešte máte týždeň čas!

6 komentárov:

  1. som si myslela že to zrobíš :)
    inak škoda že málokto sa fotí s knihou, ja sa rada pozerám na cudzie tváre :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Úžasné fotky a asi sa predsa len skúsim zapojiť.:D Hrozne lákavé.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. teraz majú šancu vyhrať dvaja súťažiaci??

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vždy mali šancu vyhrať dvaja súťažiaci - len pri sérii od Andrei Cremer ma musia súťažiaci nasledovať. Teraz som do bonusovej ceny pridala jednu knihu, ale pravidlá zostávajú.

      Odstrániť
  4. Tak to je super :) Si strašne štedrá

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tu je kontakt na pána Benjamina, e-mailové podrobnosti, Lfdsloans@outlook.com. / Alebo Whatsapp +1 989-394-3740, ktoré mi pomohli s pôžičkou vo výške 90 000,00 EUR na začatie podnikania a som veľmi vďačný, bolo pre mňa naozaj ťažké snažiť sa urobiť cestu, pretože to nemôže byť osamelá matka. ľahké so mnou, ale s pomocou pána Benjamina sa usmievam na mojej tvári, keď sledujem, ako moje podnikanie rastie silnejšie a rozširuje sa tiež. za finančnú pomoc alebo prekonanie ťažkostí s obchodom alebo s cieľom založiť obchodný projekt to dokážete a majú nádej na to, aby ste sa dostali z ťažkostí .. Ďakujem.

    OdpovedaťOdstrániť