štvrtok 1. septembra 2011

Mesačná chvastačka za august

Meme by Judit

Tento mesiac bol pre mňa knižne úrodný :) A to najmä vďaka vydavateľstvu Ikar a niekoľkým dlooodobo predobjednaným knihám z BookDepository.

Z vydavateľstva Ikar mi pribudli nasledovné úlovky:


  • Vlčí sľub od Dorothy Hearst  - nemám príliš rada vlky, snáď sa mi kniha bude páčiť...
  • Metro 2033 a Metro 2034 od Dimitriho Glukhovskeho
  • Pád a Súženie od Lauren Kate
  • Ak zostanem od Gayle Forman
 Tieto knihy som si objednala sama z BookDepo, okrem Darkfever, ktorú mám z Eurobooks:



  • Bloodlines od Richelle Mead - teším sa na túto knihu už niekoľko mesiacov - od kedy som dočítala Vampire Academy, okrem toho, predobjednávať z BookDepo sa tak oplatí, že nikdy nemám mieru...
  • Before I Fall od Lauren Oliver - po BIF túžim už od Vianoc, najmä kvôli obálke :)
  • Anna and The French Kiss od Stephenie Perkins - predobjednané pol roka dopredu z BookDepo - skoro som sa tejto toľko ospevovanej knihy nedočkala!
  • Darkfever od K.M. Moning - už len jedna kniha a moja séria bude kompletná, vďaka, Eurobooks :)
A to je na dnes všetko, aké knihy pribudli v auguste vám?


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára