piatok 12. augusta 2011

Z týchto dôvodov odchádzam

na dovolenku! :))

Chcela som vám naposledy zamávať a popriať pekný týždeň. (bezo mňa :)

Idem na chatu uprostred poľa k Žďáru nad Sázavou vykonávať nasledovné činnosti: spánok, ľahké popíjanie, opekanie pri ohníčku, hranie spoločenských hier (Carcassone, Scrabble, Akitivy), saunovanie a zbieranie čučoriedok.

No a samozrejme budem čítať - tieto dve knihy:

    

Pripomínam ešte, že do piatku prebieha moja polnarodeninová súťaž, takže pokiaľ chcete vyhrať super knihy, šup šup SEM. Súťaž vyhodnotím, keď sa vrátim z chaty.

Na pondelok mám pre vás ešte naschedulovaný článok (to je vám technika, čo?), takže sa príďte pozrieť na moju TOP 10 knižných obalov.

Už letím, papiky pa!

1 komentár:

  1. Eh! Keď som prečítala názov, skoro som odpadlo, ale iba sekundu kým som neprešla k článku.:D Na dovolenke si to užii.(:

    OdpovedaťOdstrániť