sobota 2. apríla 2011

Mesačná chvastačka za marec


Mesačná chvastačka je akcia, ktorú usporadúva Judit. Jej zmyslom je ukázať ostatným blogerom, ale aj našim čitateľom, aké knihy sme za mesiac nadobudli. Ak máte chuť pridať sa, zavítajte sem.

Ešte trochu pravidiel - do mesačnej chvastačky patria knihy:
  • ktoré sme si kúpili
  • ktoré sme vyhrali
  • ktoré sme dostali ako darček
  • ktoré sme dostali od vydavateľstiev za recenziu (vrátane elektronických od S&S a netgalley)
A teraz môžeme prejsť k mojim marcovým úlovkom. Ako väčšina ostatných blogerov zúčastňujúcich sa tejto akcie píše - tento mesiac som sa akosi utrhla z reťaze, väčšinou si toľko kníh nekupujem. Ale viete čo? Marec je mesiac knihy, takže je to ospravedlniteľné :) Je mi ľúto, že fotky sú v nie príliš dobrej kvalite, ale fotila som mobilom.
 


MATCHED od ALLY CONDIE
Knihu som čítala cez Vianoce v pdfku a tak ma uchvátila, že hneď ako na Bookdepository klesla cena, rýchlosťou blesku som ju objednávala.

 DELIRIUM od LAUREN OLIVER
Dala som si aktivovať platenie kartou cez internet, tak som musela hneď na Bookdepository vyskúšať, či funguje. Delirium malo všade skvelé ohlasy a super cenu, preto padla voľba naň.

BOJ O LABYRINT od RICKA RIORDANA
Recenzný výtlačok z vydavateľstva Fragment. Inak, super kniha :)

ZLODEJKA KNÍH od MARKUSA ZUSAKA
Zľavy na knižnom webe, na ktoré ma upozornila kolegyňa, si vybrali svoju daň.

SOM ČÍSLO ŠTYRI od PITTACUSA LOREHO
Recenzný výtlačok z vydavateľstva Ikar.

NÁDHERNÉ TVORY od KAMI GARCIA a MARGARETH STOHL
Tiež recenzný výtlačok z vydavateľstva Ikar.

KRÁSNI A MŔTVI od EDEN MAGUIRE
Kniha mi prišla na recenziu z vydavateľstva Fragment.

Z NETGALLEY


DIE FOR ME od AMY PLUM
BUMPED od MEGAN McCAFFERTY

OD S&S

WITHER od LAUREN DESTEFANO

Tak priatelia, z mojej strany všetko. Vlastne, len jedna poznámka na záver - prenádherný button MCH nám urobila šikulka Luu.

3 komentáre:

  1. tak nakoniec ti tí Krásni a Mŕtvi došli :D Ja ešte o ničom neviem, musím sa opýtať mamy, či sme mali nejakú poštu...kedy ti do prišlo?

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Pekná kôpka kníh :) Matched je v mojom prípade na ceste a neviem sa dočkať :D :) Ale kúpila si si dobré knihy :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. J: Krásni a mŕtvi mi prišli už asi pred týždňom.
    S:Ďakujem, aj ja si myslím :D Teraz, keď ich tak všetky vidím, mám chuť si kupovať ďalšie a ďalšie :)

    OdpovedaťOdstrániť