štvrtok 21. apríla 2011

Anotácia na stredu vo štvrtok - The Betrayal of Natalie Hargrove od Lauren Kate

Tak takto som dopadla, nechala som sa pohltiť vírom spoločenských udalostí a povinností a zkrátka ste z toho vyšli vy. Preto prinášam anotáciu na stredu veľmi aktuálne o deň neskôr a preto som sa už týždeň neozvala. 
V najbližších dňoch ale môžete očakávať moju recenziu na knihu Krásne Tvory od Kami Garcia a Margaret Stohl (už mi zostáva do konca len zopár strán) a tešiť sa môžete aj na jedno prekvapenie.
Akú knihu som však pre vás vybrala na dnes? Určite všetci poznáte veľký hit od Lauren Kate, knihu o anjeloch, Pád. Málokto však vie, že Lauren má na konte aj román The Betrayal of  Natalie Hargrove.

Anotácia knihy:
Južanská kráska sa dopustila osudnej chyby.
Natalie Hargrove by bola schopná vraždiť, aby sa stala princeznou na strednej škole v mestečku Palmetto. Ale jej priateľ Mike King tento sen nezdieľa a riskuje stratu titulu palmettského princa v prospech Justina Balmera. Preto Natalie presvedčí Mika, aby skúsili rozohrať s Justion malú hru...takú, ktorá nakoniec dopadne úplne katastrofálne. 
Po párty priviažu Justina o dvere kostola, no keď sa na ďalší deň vrátia, je Justin mŕtvy.
Vydierania aj skryté túžby, temné tajomstvá a ešte tmavšie skutky, všetko sa pred Natalie odhaľuje. Nikdy si nemala zahrávať s osudom. Pretože osud je ešte o niečo viac zvrhlý než samotná Natalie Hargrove.
V tejto zvodnej a strhujúcej knihe o svedomí a dôsledkoch sa miešajú Veľmi nebezpečné známosti v kombinácii s Macbethom.

Prednedávnom dostala kniha nový šat a to doslova. Natalie si na obálke namiesto fialových šiat obliekla nádhernú bielu róbu. O dosť lepšie, čo poviete?


Veľmi nebezpečné známosti sú jedným z mojich najobľúbenejších filmov, som zvedavá, či aj kniha sa mi natoľko zapáči.

3 komentáre:

  1. Kniha vypadá zajímavě a nový obal je krásný. Slečna na první obálce vypadá jako by jí do pozadí přidali pomocí Photoshopu. Jsem zvědavá jestli bude kniha lepší než série Fallen, která mě osobně moc nenadchla.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Fúha, toto vyzerá dobre, lepšie než Fallen. Ale zas asi to nie je môj šálok kávy.:D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ke knihám od Lauren Kate už jsem skeptická. :D

    OdpovedaťOdstrániť