sobota 1. septembra 2012

Poznáme víťazov letnej fotosúťaže!

Milí moji čitatelia, môj kalendár mi tvrdí, že je dnes prvý septembrový deň. Vonku máme krásnych 17°C, takže ten dátum ma ani veľmi neprekvapuje. Skôr by som sa vás chcela spýtať - kam sa podelo leto?!

Tí, čo ste sa zapojili do letnej fotosúťaže, ste sa možno na koniec leta aj tešili ;) Áno, napočudovanie načas sa mi podarilo vylosovať víťazov. Najprv vám však musím ukázať posledné dve fotky, ktoré mi prišli do mailovej schránky.

E_V_E: "Veľká dávka fantasy bytostí pri studenom bazéne! Kniha Zlodejka duší mi ukradla hlavne srdce 8)"


Neliss: "Keď sa nevydarí počasie, môžeme leto s knihou tráviť aj vo vnútri."


Keď sme si predstavili všetkých súťažiacich, poprosím FANFÁRY!
Prvú cenu - sériu Nočný tieň od Andrei Cremer vyhráva:

Lola181

Druhú cenu - sériu Vlci z Mercy Falls od Maggie Stiefvaterovej vyhráva:

Lizzy

Obe dievčatá poprosím, aby mi poslali svoju adresu na mail. K výhre gratulujem a pokiaľ by dlhšie trvalo, kým by vám balík došiel, tak majte prosím strpenie, neustále cestujem medzi Brnom a Bratislavou, takže neviem, kedy sa dostanem k odoslaniu balíkov.

Veľmi pekne ďakujem všetkým, ktorí sa súťaže zúčastnili, každá fotka ma veľmi potešila. Bolo vás celkom 13 a vaše fotky boli úplne úžasné. Dúfam, že sa vidíme pri ďalšej súťaži ale aj medzitým :)

6 komentárov:

  1. gratulujem holkám 8) a závidím!!! 8__(

    OdpovedaťOdstrániť
  2. aaaaaa,neuvertiteľné,toto ma vážne prekvapilo! strašne sa teším,ďakujeeeem :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ahoj, vďaka za komentárik u mňa :) odpísala som Ti tam, nech to tam majú k dispozícii aj ostatní ;) http://kuceravasue.blogspot.sk/2012/09/moj-keep-cup.html
    no a zatiaľ sa mi Tvoj blog veľmi páči, idem si to tu popozerať :))
    Sue

    OdpovedaťOdstrániť