utorok 2. októbra 2012

Fihrajte knichu Le polibek pro Annu!

Pochytila ma chuť na všetko francúzske (croissanty a francúzske syry s dobrým vínom), čo v praxi vyzerá tak, že som sa dala na rereading Anny. Aby ste pochopili tú ohromnosť tejto udalosti - ja knihy 2x nečítam. Dokonca som 2x nečítala ani Odviate vetrom alebo sériu Fever a to sú moje najobľúbenejšie knihy.
A viete čo? Anna sa mi zdá pri druhom čítaní ešte úžasnejšia. Každá veta je dokonalá. Ešte aj tá, v ktorej Anna prirovnáva svoj dôvtip k čokoládovému croissantu.

Preto som pre vás v spolupráci s Albatros media pripravila súťaž o české vydanie tejto knihy pod názvom Polibek pro Annu.




Pravidlá sú úplne simple. Stačí ma nasledovať cez GFC alebo Networked blogs a vyplniť súťažný le formulár, v ktorom na vás čaká jednoduchá otázka. Budete si musieť trošku potrápiť kreatívne bunky, pretože od vás budem chcieť, aby ste mi napísali 3 typické veci, ktoré sa spájajú s Francúzskom. Prrr! Môžete síce napísať Eiffelovka, croissant a víno, no to vám asi na výhru stačiť nebude. Pretože o víťazovi rozhodne zástupca Albatros media, ktorý vyberie najoriginálnejšiu odpoveď spomedzi súťažiacich. Kľudne k vaším 3 francúzskym veciam napíšte aj dôvod, prečo sú podľa vás typicky francúzske.









Súťaž potrvá do 14.10. 24:00. Víťaza vyhlásim v nasledujúcom týždni. Držím palce! :)

6 komentárov:

  1. Och ospravedlňujem sa ti, ale odmňa budeš mať 2 formuláre :/ dúfam že to nevadí, pretože pri písaní prvého som omylom stlačila enter a ešte nebol dokončený :/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. "Fihrajte knichu" predstavila som si, ako by to znelo a rozosmiala som sa :D :D dhakujem za super sutháž 8D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Pekná, originálna súťaž. Také sa cenia. Vďaka za ňu.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ve Francii jsem nikdy nebyla, ale už třetím rokem se francouzsky učím a je to vážně zajímavý jazyk, takže jsem se nemohla nezapojit. Navíc Annu si chci přečíst už dlouho. Snad budu mít štěstí. :))

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Akosi som pri písaní pozabudla na to,že to majú byť len tri veci :D

    OdpovedaťOdstrániť