utorok 17. júla 2012

Novinôčky

V podstate sa mám v pláne venovať v tomto poste mojim 2 najobľúbenejším autorkám - z contemporary žánru je to Sarra Manning, z fantasy zas K.M. Moning.

Začneme Sarrou Manning - jej fenomenálna romantická kniha Unsticky, ktorá ešte STÁLE čaká na slovenský preklad - to len v prípade, ak to tu číta nejaké vydavateľstvo - dostala nové vydanie a aj nový obal, pretože bola už dlho beznádejne vypredaná. Unsticky je mojou najnajobľúbenejšou romantickou knihou.
Rozpráva príbeh Grace, ktorá svoju životnú frustráciu zaháňa nakupovaním, takže je len krôčik od úplného bankrotu. Práve keď sa s ňou rozíde jej nemožný frajer, ktorého ani nemala veľmi rada, dostane ponuku od bohatého obchodníka s umením Vaughana bez krstného mena, aby mu robila spoločníčku. Grace sa rozhodne, že si v živote zaslúži konečne niečo lepšie ako nekonečnú mizériu a Vaughnovu ponuku prijme.


Vľavo je starý obal, vpravo nový. Ktorý sa vám páči viac? Podľa mňa sú oba skvelé, no predsalen ten starší má niečo viac do seba.

Ďalšie novinky sa týkajú K.M. Moning - v Česku jej práve vyšla prvá časť série Fever pod názvom Temná horečka. Prednedávnom som písala, že Česi sa chystajú dať na obal prvej knihy obrázok z tretej knihy, no nakoniec tak neurobili. Takto vyzerá súčasný obal knihy, ktorú si môžete už niekoľko dní kúpiť v kníhkupectve:


Tých, ktorí už majú túto sériu za sebou, možno poteší správa, že z Fever sveta vyšla nedávno grafická novela Fever Moon - Mac v nej síce vyzerá trošku predimenzovane, ale inak jej niet čo vytknúť, snáď len cenu - na BD stojí skoro 20 eur. 


Toľko na dnes odomňa všetko. Idem si asi po 500 rokoch čítať.

2 komentáre:

  1. ja už mám alergiu na obálky so ženskými v pekných šatách, takže podľa mňa jednoznačne stará obálka je lepšia

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Unsticky znie dobre a s tou staršou obálkou súhlasím, hoci aj tá nová je pekná.:P:D

    OdpovedaťOdstrániť