piatok 9. decembra 2011

Spúšťame hlasovanie o najlepšiu poviedku!

Tak ste sa predsa len dočkali! A ako som ubezpečila, tých, ktorí sa dožadovali spustenia hlasovania (zdravím Chantal a Sue :), že to dnes stihnem, tak síce neskoro, ale stihla som. (a to som práve dopísala seminárku na jeden celkom zbytočný predmet, takže by som mala byť ospravedlnená za meškanie :). 

Kým spustím hlasovanie, chcela by som vás poprosiť, aby ste si (pokiaľ je to možné) prečítali všetky poviedky, ktoré boli vrámci Poviedkového hopu napísané, skôr než dáte hlas svojmu favoritovi. Tu nájdete linky na blogy hopujúcich (možno sa budete musieť prescrollovať na jednotlivých blogoch trochu nižšie):


Tak a teraz už môžeme prejsť k samotnému hlasovaniu. Hlasovanie sa uzavrie 12.12. o 23:59 a každý má len jeden hlas!


2 komentáre: